2 aylıkken bebeğime diş masajı öğretti doktorumuz. Elini ağzına götürdü mü elinizi yıkayıp damakları beyaz olana kadar bastırıp kaşıyacaksınız dedi. Damak gelişim aşamasında kaşındiği için emiyorlarmış. En kuvvetli bağımlılık parmak emmedir bir alırsa çok uğraşırsınız bırakmak için dedi. Bilinçli halde bıraksa bile gece uykuda emme refleks olarak devam ediyormuş. Ne yapıp edin unutturun davranışı