Dyson ve robot süpürge ikisinin kullanımı çok farklı bence. Bebekten önce kesinlikle robot süpürge derdim. Etraf toplu oluyor yerde 1/2bişey olsada 2dk da topluyordum heryerede giriyordu robot. Ama bebekten sonra asla evin tüm odaları aynı anda toplu olmuyor. Bi tarafı toplasam diğer taraf dağılıyor. En basitinden yerde oyuncaklar oluyor dyson la 2dk da süpürüyorsun. Çekim gücü robota göre kat kat fazla dyson ın. Koltuktan yataktan çıkan toza şok olursunuz.sürekli süpür evi genede bi hazne toz olur:) sürekli evim toplu olur, robot heryere girecek kapasite derseniz robot yoksa dyson derim ben