Esila_su Yaa 40 im bitti 42. Gün hemen adet oldum çevremdekiler erken adet gördüysen hamile kalabilirsin felan diyorlar bu doğru mu ben 2.ye hazır değilim çünkü
Gamze_1234 Esila_su bende öyle oldum bana da herkes öyle dedi tedbirini alacaksin normalde emziren anneler olmazmış
Ckudll Esila_su tabiki kalabilirsiniz tedbiri elden bırakmayın, emziriyorum süt korur diye birşeyde yok tamamen hurafe akrabamız 2. Ayında adet görmediği halde bu şekilde hamile kaldı
elizabeth Esila_su korunmazsanız tabii ki halime kalabilirsiniz. Doğum yaptıktan sonra hiç adet olmadan hamile kalanlarda var. Emziriyor musunuz bilmiyorum ama süt korur diye bi şey yok bilginiz olsun.
Nazlimu_ Esila_su evet doğru korunmasız birliktelikte hamile kalabilirsiniz. Emziriyormusunuz bilmiyorum ama süt korumaz
Merveyavuzaras Emziren anne olmaz diye bir şey yok internete yazsanız bile çıkar , bu yanlış bilinen bir durum emzirmeye sakın güvenmeyin korunun emzirme sadece prolaktin hormonunun fazlı salgilanmasi anlamına gelir o kadar.
Arzuuk62 Esila_su 25 gün sürdü doğum kanamam 40 da tam regli olmaya başldım şuan 1 yaşına girmek üzereyiz dikkatli olursanız bişey olmaz süt korur da demeyin korumuyo çünkü
jasmine16 Bende 40 ım çıkar çıkmaz adet oldum. Ve biraz zaman geçtikten sonra spiral taktırdım sağlık müdürlüğünde ücretsiz.. göze alamazdim çünkü :) süt koruyor falan diyorlar ama inanma