Kızlar 3.5 aylık oldu bebeğim normalde tutuyo kakasını dik sorun yok ama yüz üstü tutamıyo yüz üstü yatmaktan nefret ediyo zaten yatırmamla ağlaması bi oluyo ama hiç çabada göstermiyo kafasını dik tutmak için yatıyo sadece bıraktığımız gibi ağlıyo kaldırmamız için dönmeye başlamadı daha ama dönünce falan kendi kendine üst üstü yatar mı nasıl olcak bana bi çare önerin lütfen nasıl emeklemeyi falan öğrenecek yüz üstü durmazsa