Elvnbeler 17 aylık oğlum. Çoğu oyuncağını kırdı. Kitaplarını yırttı. Asla ilgisini çekmiyor. Şuan bile bineronun emzik kısmını çıksrıp takıyor. Oyuncakları akşama kadar yerde ama diğer odalara gidiyor benimle. Yatağa öıkmaya çalışıyor, bulaşık makinesini beraber boşaltıyoruz, meyve dilimliyorum onu alıp yere oturuyor sonra geri mutfağa boşunu götürüyor. Boya kalemi aldım kitap aldım, boş defter aldım ama oğlum duvarı boyamayı tercih etti. Evin her yeri boya. Ondan sıkıldı kalemin ucunu ısırıp koparmaya başladı. Ne oyuncak alsam farklı bir amaç. Etkinlik yapamıyoruz maalesef çok çabuk sıkılıyor. Ve asla götü yere gelmiyor. Siz neler yapıyorsunuz?