Merhaba anneler, kızım 14 aylık. Sebze, çorba, kıymalı yemekler vs yani kısacası ev yemeklerine karşı aşırı soğudu. Ekmek, makarna, hamur verirsek maşallah silip süpürüyor ama ev yemeklerne gelince ağzını kitliyor. Sizce yiyene kadar aç bırakmak doğru mu? Yani gerçekten cok fazla acıktığında mecbur yiyecek düşüncesi işe yarıyor mu zararlı mı? Cünkü 2 kasık tadına baktıktan sonra ağlıyor bıraksak gün boyu aç kalır. Kıyamayıp makarna pilav veriyoruz midesine bişey girsin diye.. sizce ne yapmalı?