sabirsizbebek15 durunun granul sabunuyla suyu bi kovaya koyuyorum kiyafetide icine koyup 1 gece bekletiyorum ertesi gun sudan cikarip islak islak makineye atiyorum hic bisey kalmiyor hatta 1 keresinde 3 4 gunluk bi leke kurumustu sepetin altinda kalmis cikmiycak diye uzulmustum ama o bile cikti bu sekilde