Melekmelike- Kızlar merhaba 😊 Vivense ürünlerini (özellikle koltuk takımı) kullanan var mı aranızda? Memnun musunuz? Koltuk takımı için önerebileceğiniz bir marka var mı?
Asyaveannesi04 Melekmelike- aşırı kaliteli değil belli zaman 2 sene sonra dikişlerinden atmaya başladı 🤦🏻♀️ L koltuk almıştık
naynini Melekmelike- vivenseden şifonyer almıştık, elimizde kaldı. Kalan tüm eşyalarım Ikea ve çok memnunum 😊 koltuklarım ektorp. Kılıfları renk renk aldım, kafama göre renk değiştiriyorum 😄