789busra_ merhaba anneler dün oglumu hastaneyw goturdum kulagı ıcın sıvı var dedi ve iltihaplanmış ama ilaç yazmadı 8 aylık oldugu ıcın hastalanmasa iyleşir dedi 2 ay sonra kontrole getır dedi sadece sizce napmalıyım özele goturmeme gerek varmı korktum biraz
merkursavascisi_06 789busra_ merhabalar biraz süre geçmiş üstünden ama dün bana da doktor böyle dedi kızım 7aylık ve dolven verdi iki gün bunu içirin (gece sık uyanıyo huysuz demiştim ) sıkıntıları geçerse vermezsin bi daha ama geçmezse antibiyotik içir dedi😔 sizin bebişiniz nasıl oldu
789busra_ merkursavascisi_06 merhaba hastalanmadıgı sürece kulagının önünden aglamıyor duştan sonra ıslak olmamasına ve hastalanmamasına dıkat ederseniz atlatacaz İNŞALLAH❤️
merkursavascisi_06 789busra_ banyoda kaçmaz su dedi doktor niye öyle dedi bilmiyorum çok dikkat ediyoruz su kaçırmamaya. O doktora gittiğimiz sıralardaki huysuzluğu diştenmiş birkaç gün sonra dişler patladı😇 ama başka doktora kontrole götürücem orta kulak iltihabına çevirmesinden çok korkuyorum
789busra_ merkursavascisi_06 merkursavascisi_06 sıvı toplamasın diye oyle demiştir muhtelemen . hayırlı olsun bebişin dişi :) ihmal etmeyin tabi bizimkimizde sıvı oldugu ıcın 2 ay sonra getır demişti doktor malesef
merkursavascisi_06 789busra_ bakalım ben yarın başka doktora gidicem değişik bir şey derse size de yzarım