Aybars-mom160821 her fırsatta öpüyorum kokluyorum sıkıştırıyorum valla. Sevgiden daha güzel bir şey olabilir mi? Siz de söylemişsiniz kendileri rahatsız olmuyor zaten bebek sevildiğini anladığı için canı yansa bile ses etmiyor bence. Rabbim bebeklerimizi korusun, bu halleri bir daha geri gelmeyecek çok çabuk büyüyorlar o yüzden her anı değerlendirmek lazım ona her gün defalarca seni çok seviyorum diyorum onun benim için ne kadar değerli olduğunu anlatıyorum. Siz de demişsiniz özellikle emzirirken her yerini mıncırıyorum kıkır kıkır gülüyor zaten. Abartı bir tek sevgiye yakışıyor. Doya doya sıkıştırın derim 🌸😄