Gulcann_ Her okuduğumuza,her duyduğumuza inanacak olsak 🫠Tabiki normal.Ve her çocuğun gelişimi farklıdır.Burda yazılan bazı şeyler sakıncalı olmaya başladı çünkü çok fazla kıyas yapılıyor.Onun dışında da birinin bebeği 4 aylık dönüp diğeri dönmeyince ama dönmesi gerek gibi bir tavır oluyor (başka konular için de geçerli yani) Hiç merak etmeyin 1 günde bile her şey değişiyor.Daha zamanı var 🌸8. Aydan sonra hala dönmüyorsa doktora danışırsınız.Ama döner 🙏🏻