Arkadaşlar merhaba. Bebeğim doğduğundan beri emmeyi seven, çok sorun çıkarmayan bir bebekti. Sadece bende tazyikli fışkıran süt var ondan dolayı öksürme vs yaşıyorduk ama hep emmeye devam ediyordu. Son günlerde, şu anda yaklaşık 3 aylık, gündüzleri mememe getirdiğimde ağlıyor, etrafa bakmak istiyor ya da bana gülümseyerek sesler çıkarıyor, eskiye göre neredeyse emmiyor 😕 sebebi nedir çözemiyorum, hem memelerim çok doluyor sağacak vakit de bulamıyorum onunla ilgilendiğim için hem o emmedikçe içime dert oluyor. Hele emmemek için ağlaması… ne yapabilirim ve karşılaşan var mı? Gece iki kere uyanıyor ve güzel emiyor hala.