edabolukbasi biberonun ucu yırtılmış ayın 20sinde üç aylık olcaz şu an 1 numara kullanıyor aynı uçtan devam mı edicez bilgisi olan var mı ?
benoyleuygungordum_ edabolukbasi uçlarda genelde ay bilgisi yazıyor ama hangi marka kullanıyorsunuz ki ? Aventte falan yazıyor diye biliyorum
edabolukbasi benoyleuygungordum_ değiştirdim valla rahatlık varmış çocuk boğuluyordu mama içerken rahat rahat içti nasıl farketmemişim ya
edabolukbasi benoyleuygungordum_ yırtılmasa rahat içiyordu aslında onu da bugün farkettim dışarı çıkmıştık