Emar çektirmistim sonucu öğrenmeye gittim omurga kemigimde uzama ve bel fıtığım varmis beyin cerrahisine yönlendirdi doğum dan sonra bel ile ayaklarım çok ağrıyordu yorulunca ben 5. Katta oturuyorum zar zor cikiyorum ayak bel ağrısından 22 yaşındayim merdivenlerde ve yukusta yaşlılar gibiyim öğrenince çok şaşırdım amaliyattan da korkarım sezeryan dogum yaptım ağlaya ağlaya doğuma gitmiştim 😞