sIjunakk bu ben xnm ılk bebegımı doğum yaptım öldür Allah basında dur yine oynamaZdı evde oyalayacak hıc bısı kalmazdı ağla agla ıcı çıkardı dedım bıda bebegım olursa doğup 10 /15 günü geçmeden hep yere yatak üstü heryere atıp bırakcam ay dünya varmıs gerxekten meger oyle yapmak lazımmış o oyle büyüdü suan ¾ doğum yaptım onlarıda atıyorum yere yatak cekyat heryere