Beyzaoztrk hiç öyle bir sorun yaşamadım şuan 12 aylık olacak hala da kullanırım aylık Kontollerimize de gideriz kulaklariyla ilgili hiç bir sorun yok ben ben kolumda yüz üstü çeviriyorum yüzü yere assagiya bakacak şekilde ne çok yavaş ne çok hızlı olacak şekilde iki deliğine de uyguluyorum hastalıkları bu şekilde atlattigimiza eminim Allah’a şükür ne antibiyotik kullandık ne parol bu güne kadar