Taftafgiller Kizlar adet olmuyorum hap kullaniyorum düzenli 2 ay once test yapmistim bi daha yapmaya cesaret edemedim 1 yasnda kizim var 5 aydir adet olmuyorum hapla hamile kalma olasiligi ne kadar
Sevvalaydin Taftafgiller en garantisi igne yani tek kotu yani birakinca da digereri gibi hemen hamile kalinmiyor 1 seneye yakin beklenmesi gerekiyor garanti isteyenler 3 aylik igne yada kolalti implant yaptirsin digerlerinde hep gebe kalma ihtimali var
Taftafgiller Merve201119 Bende cerazette kullandim canm baska hapa geçtim adet olamadigim icin inşallah ben kalmam . 100 de 1 lik sans sana mi denk geldi acaba
ma9419 Merve201119 yaa gerçekten mi bende onu kullanıyorum ve korkudan eşimle hala bir araya gelmedim bebeğim 2 aylık😐 kesinlikle ikinci hamileliği düşünmüyorum hapı her gün aynı saatte mi içtiniz öyle içersen korur dedi bana doktorum
Adarenn Merve201119 ayy gercektenmi banada doktor onu verdi ama daha 40 ckmadigi için kullanmaya başlamadım şuan bı korktm
MayneymisAltintop ma9419 merhaba, doktorum cezerettayı bazen 5 dk bile geç alsan hamile kalma ihtimalin olur demişti. O yüzden hem hap kullan hemde eşin prezervatif kullansın demişti. Eşiniz korunmuyor muydu?
Merve201119 ma9419 ben alarm kurmuştum düzenli kuzum ona rağmen kaldım ne bileyim işte yüzde bir bana denk geldi
Merve201119 Taftafgiller aynen öyle kuzum malesef doktorumda şaşırdı o da aynı şeyi söyledi zaten yüzde bir sana denk gelmiş diye
ma9419 MayneymisAltintop o kadar mı cidden hamile kalma ihtimali ? Ben akşamları bazen 9 bazen 9u 5 geçe falan öyle alıyorum aynı saatler olmuyo mu bu şekilde. Henüz birliktelik olmadı
Taftafgiller Merve201119 Peki ek koruma da yapyomuydunuz canm geri cekilme gibi . Vala korktum iyice test almayada korkuyorum
Minikerkegim mikelenjelo35 ney ya 🤦🏻♀️ İlişkiden sonra hep kullanıyordum o düzenli kullanan hapları sevmiyordum her gün içemem diye bunu aldım araştırıp 😅 sene de iki kez kullanılması gerekiyormuş da ben evlendikten sonra üç ay boyunca hep onu kullandım. En son kullandığım da fire verdi hamile kaldım üstüne 🤣