6 aylık bebeğim ağır bi logusalik depresyonu geçirdim ilaç kullanıyorum. Sanki hayatım bitmiş gibi hiç birsey keyif vermiyor.Bebegimle bağı mi kuramadım sanki çok istenen bi bebekti cok üzülüyorum herseyi tamamıyla yapıyorum ama bi perde var eksiklik var çıkamıyorum. Bazen suçluyorum acaba sen olmasan böyle olmazdım diye sonra kahroluyorum.