Kızım yakınındayken asla göz teması kurmuyor 4.aydan beri dikkat ediyorum aşırı kafaya takıyorum artık delireceğim internete baktığımda otizmden başka bir şey çıkmıyor. Göz kontrolüne 3. ve 4.ayda götürdük hiçbir sıkıntı yok zaten göz takibi çok iyi. Kucağıma alıyorum yatırıyorum yüzü bana dönük şekilde asla bakmıyo hep etrafa bakıyo. Kendim uzanıp karnıma oturtuyorum yüzü bana dönük yine bakmıyo hep etrafta gözü. Ama o yatarken ya da ana kucağındayken karşısına dikileyim bakıyor. Kafasının arkasına geçip sesleniyorum kafasını geri çevirip bakıyor. Böyle bir durum yaşayan şu ayda düzeldi diyen var mı ?