Drk0712 Kızlar merhaba 3 aylık oğlum var yaklaşık 2 haftadır meme reddi yaşıyoruz ayakta gezerek uykusunda emzirmeye çalışıyorum onda bıle zorla emıyor ama günde ıkı üç kere kaka yapıyor bu doyduğu anlamına mı gelıyor? Doymayan bebek kaka yapar mı nasıl atlatıcam bu meme reddı donemını yardım edın lütfen çok bunaldım her emzirme vaktı savaşıyoruz
-Yigitinannesi- Merhaba benim de 2,5 aylık bebeğim ben de aynı şeyleri yaşıyorum yeter ki emsin diyip ayakta emziriyorum bazen savaşıyoruz resmen bazen de emiyor ama sütüm çok az ve doğduğu günden beri mamayla birlikte veriyorum
-Yigitinannesi- T-dgn yani gün içinde değişiyor ama benim sütüm çok az, mamayı bazen 90 cc 3 ölçek bazen 120 yani 4 ölçek tam doymasını sağlıyorum yoksa çok huysuzlanıyor uyumuyor
Endegerlimoglum bence doymayan bebek kaka yapmaz..benim kizimda zaman zaman red yapiyor. o zamanlarda çişi de kakasida az oluyo