bilgekizinannesi ben 4 buçuk aylıkken verdim erken olması daha iyi oluyor yataktan kalkma vs olmuyor o yönden şanslıydım sizinkiler büyükmüş nasıl olur bilmiyorum ama benim bebeğimde kanguru da ya da memede uyuyordu emzik tutuyordu bmei emzik olarak kullanmaya başlamıştı gece yarım saatte bir uyanıp meme ağzında uyumak istiyordu çekince uyanıyordu vs. Bende uyku eğitimi vermeye karar verdim gece rutinimiz zaten vardı gündüz de çok kısa 5 dklık rutin oluşturdum. Yatağına koydum yanında oturdum şaşırdı tabii ilk baş mızmızlandı ağlayana kafar almadım pişpiş pat pat yaptım saçını okşadım konuştum anlattım ağlayınca kucağıma aldım sakinleştirdim bu şekilde 20 dk içinde kendi kendine uyudu (uyku arkadaşı da var) 2 gün zor oldu sadece bu arada emziği bırakan bebeğim emzikte tutuyor :)) artık bayağı alıştı odaya gidip rutinimiz yapıp yatağına koyuyorum ninni açıp uyku arkadaşını verip emzikte tutmak isterse onu veriyorum bu şekilde uyuyor bazen yanında oturuyorum bazen odadan çıkıp kameradan izliyorum. Uykuya dalamazsa göğsüne pişpiş yapıyorum alnını okşuyorum bu şekilde uyuyor. Gecede artık yarım saatte bir uyanmıyor. Uyansa bile emziği alıp tekrar uyuyor hemen. Sezen ketencinin ağlatmadan uyku eğitimi videosu var youtubedan onu izlemenizi tavsiye ederim benim bayağı işime yaradı