Kızlar merhaba nolur anlayan yazsın yardımcı olsun. Teşekkürler
17 Şubat doğumum oldu bir hafta sonrasında doktora gittim rahimde kan var dedi bi ilaç verdi kullandım bir hafta sonra gene gittim yok biraz atmışsın ama orda var dedi kan halen antibiyotik verdi kullandım biraz sonra vazgeçtim bu pazartesi devlete gidicem ne olduğuna bakıcaz şu an halen akıntım kahverengi ve aşırı kokulu midem bulandı doktorum demişti ki kanı alıcaz ordan bi vakum gibi bi şeyle dedi ama endişeleniyorum fikri olan daha önce yaşayan var mı?