zeytinim_20 herseyden yedim ama ben biraz diyete uygun yedim örnegin canım hamburgemi istedi kendime tam bugday unundan minik ekmecikler yaptım ondan hamburger yaptım tabi içerigide diyete uygun olucak sekilde yaparak mesela canım katık istedi onunda lavasını kendim tam bugday veyada yılaf unundan yaparak yedim yani bu diyeti kendime eziyet ederek degilde normalleştirerek yedim hep ve akşam 7den sonra hiç birşey yemedim sıvı haricinde çok acıktıgımda 3 kaşık yogurt yedim zerdeçallı pulbiberli limonlu yatanacada suyu eksik etmedim sabahları kalkar kalkmaz bir ılık bardak su içiyordum ardından tarçınlı kahve veyada limonlu kahve yaparak güne başlıyordum ve 20dk lık leslie yapıyordum ardından 11.30 gibi sıkı bir kahvaltı günlük rutinime başlıyordum 3 gibi ara ögün yapardım bol su hatta ödem atıcı su yapıp bir litre ondan içerek 3litreyi tamamlıyordum sıvı alımımda günü bazen akşamlarıda 15dk spor yapardım günlük rutinim bu şekilde idi ama kahvaltımı hep farklı yaptım sürekli aynı şeyleri yemedim kahvaltıda akşam yemegindede öle yaptım öncelikle sıvı yagı azalttım yemek yaparken 3yemek kaşıgı katark yaptım yemeklerimi mesela çorbakalarımıda sebze karısımları yaptım hep kendime hiç diyet sürecimde kabızlık yaşamadım tatlı canım çektimi diyete uygun seylerden yaptım hep