Kızlar sosyal yardıma başvurmuştum Ocak ayında bu ay çıkmış ve bugün hesabıma yattı 1200 tl. Bu bir kerelik mi yatıyor yoksa bir kaç ay mı ? Bir de elektrik yardımı çıkmış martın 1i ve haziranın 1i arası gözüküyor 173 tl. Ben bunu nasıl çekebilirim? Elektrik ev sahibinin üzerine yani 4 katlı bina düşünün elektrik faturası toplu geliyor ne kadar kullanmışsak bize söylüyorlar bizde kirayla beraber gönderiyoruz o yğzden elden almam lazım. Elden veriyotlar mı nasıl yapabilirim. İlk defa onaylandığı için bu konularda bilgim yok