Ayssss1 2yaş sendromu olabilir. Benim oğlumda 21aylık, 16.ayından beri saydıklarınıza ek iştahsızlık, huy değişmesi(her şeye ağlama zırlama) ve uykuya direnme var. Geçen aya kadar gece 2-3ten aşağı uyutamazdım, sabahta 8-9gibi kalkardı bu sefer öğlene yatırmaya çalışırdım ona da direnirdi 14:00gibi falan anca yatırqbilrdim 1buçuk-2saat uyurdu gece yine sar baştan aynı uykuya direnme🤦♀️ bende çok zorlanıyordum. Bu ay biraz düzene girdi oda düzen dediğim 12de uyutabiliyorum ve buna şükreder oldum. Şöyle akşam 10a çekmeyi o kadar istiyorum ki uykuyu ama hayal gibi geliyor bana da inşallah olur🙏 öğle uykusuna yatırmamayı denedim hani akşam erken uyusun diye, 9-10gibi uyudu tamam ama sabaha kadar 500kere uyandı ve ağlayarak yani huzursuz uyku oldu öğlene yatırmayınca. Öğlen uykusı da gerekli, yatırsam gece erken yatıramıyorum, yatırmasam öyle huzursuz uyku ağlayarak uyanma oluyo. Napcam hiç bilmiyorum. 2buçuk yaşında kreşe başlıyacak bakalım inşallah o zamana kadar düzelir🙏 bu sendrom çok berbat bişeymiş çocuğu da beni de çok yıprattı özellikle benim sinirlerim çok yıprandı ama sabretmeye çalışıyorum. Hep uykusuzum mental olarakta ruhsal olarakta çok yorgun ve bitkinim. Allah’ım başka bişey vermesin ama 3yaş sendromuna daha zor diyorlar bu 2yaş sendromu yanında ne ki diyorlar🤦♀️ iyce gözüm korkuyor valla Allah yardımcımız olsun🤲🌸