Nusya327 Kızlae oğlum 6.5 aylık ama azı değilde köpek dişleri patladı 🤦♀️ bu normal mi yaşayan var mı acaba ?
Nursena0606 Nusya327 Genel olarak ön dişler çıkıyor. Ama sizinki farklı olabilir. Bu sadece genel bir durum. Çıktığından eminseniz olabilir yani.
Nusya327 Nursena0606 oralar iki yan bembeyaz olmuş böyle ellerde aürekli o kısımda şişmiş o iki yan doğru mu anladım bilmiyorum ama
Nursena0606 Nusya327 bizim de ilk şişen diş etlerindendi köpek dişi. Ama çoook sonra çıktı. Şişmiş olması çıkacak demek değildir. Zamanla hepsi şişiyor ve çıkıyor.
Nusya327 Ygmr- tam nasıl anladınız ben çok çözemedim şimdi beyazlamış oralar şişmiş eller hep orda salyaaa sümük
Hdhdhdhdh Nusya327 Canım benim oğlum da öyle köpek dişleri bembeyaz olmuş şişmiş. Fakat 2-3 haftadır öyle. Doktorumuz belli olmaz önce alt dişleri de patlayabilir belirti vermeden demişti.🤗
Hdhdhdhdh Nusya327 Benimki de öyle canım. Köpek dişlerinin 4üde kabarık beyaz fakat haftalardır ne zaman patlayacak diye bekliyorum. Geceleri uyumaz oldu yakındır diyorum sabah bakıyorum yine yok 😂
Hdhdhdhdh Nusya327 Evet bazen kullanıyorum. Genellikle gece yatmadan önce veriyorum rahat uyusun diye.
Ygmr- Nursena0606 onun için doktorumuza goturdum patlamaya başlamış dedi canım 2 ay 6 günlüğüz kalsiyum fazlalığından erken çıkarıyor dedi