Kızlar bebeğim 5 aylık,
Sabahları uyanınca odanın güneşliğini açıyorum ve her açtığımda bebeğim gözleri kamaşıp 2 kez hapşırıyor bi kaç gündür dikkat ediyorum hani denk mi geliyor acaba diye ama yok baya baya güneşliği açtığımda oluyor 🤦🏻♀️ toz desem cama yakın yatmıyor oradan oraya gidecek toz olduğunu da düşünmüyorum olsa benimde toza alerjim var ben hapşırırım yaşayan var mı bilmiyorum ama varsa yardımcı olur musunuz nedir bu