Aylinin-annesi 3 yasına girdi kızım ve süt alerjisi bir bebeklik geçirdik bizde çok şükür biz 9 aylık ken alerjiyi bitirdik vicuttan sildi kızım ama ozmana kadar da aşılarınızın hepsini yaptırdık sadece bu özel aşıları yaptırmadım ben onlarda sıkıntı ol bilir diye söylemişti alerji doktorumuz iyi arastırarak düşün demişti ben sadece saglık ocagının aşılarını uaptırdım kızıma hiç bir sekilde dokunmadı. Bize aşılar