Arzuubal 10 gün önce sezeryan oldum.2 3 gündür lavaboya her çıktığımda kasıklarımda çok ağrı oluyor sızlıyor böyle çok değişik idrar tahlili yaptırdım öyle aşırı bir enfeksiyon çıkmadı.Bu durumu yaşayan var mı hiç
Ysmndnz_ Arzuubal henüz çok yeni ağrılar normal bende 3 ay devam etti o ağrılar hapsuramıyordum öksüremiyordum karnımdaki sızıdan
Rozerinn Arzuubal hemen hemen herkes yaşamıştır bu durumu bende yaşadım ağrıyodu ama geçiyo sonra dikkat et idrarını fazla tutma ve dar şeyler giyme daha rahat edersin o zaman geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün
kasimonbes Arzuubal 2 3 haftaya bitiyor canim ağrı sizi. Bol yurumek hareket etmek (yavas yavas) sezeryanin ilaci. Ev icinde yuru hic yuruyemiyorsan
ruveydaensar Arzuubal yani 10 gün sonra ben rahatlamıştım ama enfeksiyon da yoksa normal hala çok taze dikişlerin
G-Liva Evet idrar geldiğinde dikişlere baskı yapıyor lavaboya çıkınca rahatlarsın o yüzden bekletme. Dar şeyler giyince de kasık ağrrısı yapar
Emnedmr Arzuubal usutmemeye calis en ufak gaz bile kasiga kramp yapıyor tuvaletini tutma yediklerine dikkat et kabiz olma genital temizliğine ekstra özen goster bol su ic🌸