Kızlar 16 gün önce spinal sezeryan ile doğum yaptım ikinci doğumum ilki de aynı şekilde oldum tansiyonum iki gebelikte de 11/7 falan dı ama bu ikinci doğumdan sonra tansiyon problemim çıktı bügün güncel tansiyonum 15/10 doğumdan sonra tansiyon sorunu yaşayan oldumu geçici mi geçiyor mu neler yaptınız bilgisi olan var mı