SirinEla Hanımlar hamileliğimin başından beri kokoreç istiyorum ama yemedim bebiş 7 aylık hala zararı olur diye yemiyorum. Var mı bu sürecte tüketen?
oglumubeklerken SirinEla offff 🤤 hamileyken bile yemiştim 1 2 kere valla emziriyorum hala 14 buçuk ayligiz fırsat buldukça yiyorum bence birsey olmaz
kasimonbes SirinEla ye canim ben dogumdan sonra istedigim ilk seydi sagolsun kocam da yaptırdı disardan 😊