Bu çocuk neden böyle hadi yaramazliklarini geçtim aşırı inatci bir cocuk yemek konusunda bile inatçı olurmu ya sabah Makarna istedi yedirmedim cnku kabız olur midesine dokunur diye öğlen yapıyorum şimdide yemicem diye tutturuyor başka çocuklarla kiyaslamayi asla sevmem ama kiyaslanacak kadarda yapıyor gorumcemin çocuğu ne bulsa yiyor hatta oturup kendisi büyük insan gibi yiyor kaşığı catali tutarak ama benmki 4 yaşına girecek hala biz yeidriyoruz istemediği şeyleri asla yemez tek yediği çorba makarna pilav ama başkalarına bakiyorum taş olsa yiyecek ya 😥 biz nerde hata yaptık çok üzgünüm çok