Cly01 Kızlar şöyle bir durum var bebeğim tek uyku yapıyor bakıcıya bırakıyorum bizdeyken biraz sallamak gerekiyor ayaktayken bakıcım bu gün oyuncaklarla oynarken uyuyakaldı yerde dedi bende şaşırdım normal mi hasta falan mı acaba
Asyaveannesi04 Cly01 belki yorgun yada uykusuzsa uyuyakalmıştır benimkide 14 aylık çok yorgun olursa kendi kendine uyuyor