Kızlar sezeryan olalı 2 hafta oldu ama bende ilk haftalar kanama oldu şimdi hiç bişe yok bu normal mi akıntı bile yok iki doğum yaptım onlarda akıntı vardı bunda yok olduğu için şaşırdım ama adet sancilarim var karnımda sizinde böyle oldumu yardımcı olur musunuz merak ediyorum