Bende doğumdan sonra öyle hissetmiştim.bir gün kaynanam de çok terliyosun çocuğu emzirriken çok yaklaştırma dedi üzülmüştüm. Sanırım benim sütüm fazlaydı,göğüs pedi kullanırdım.ona süt değince falan koku olurdu.zamanla süt düzene girince koku bitti.aman çocuklarımız sağlıklı olsun da zamanla geçiyor üzülmeyin :)