Oğlum 4 ay 10 günlük , 3,5 aylıkken kakada kan ile alerjik olduğu söylendi bu zamana kadar hep gazlı huzursuz ve beslenmesi azdı önce kolik dendi sonra kusmasına reflü bağırsak seslerine sıvı besleniyor normal dendi, hırıltısına burnunu temizle dediler kısaca kan görene kadar bütün belirtilere bişey söylendi şimdi hiç iştahı yok be maalesef 2,5 aydan sonra hiç emmedi uykuda deniyorum yine almıyor, sütüm kesilmek üzere her boş vaktimde sağıyorum makine ile ama çok yoruldum, birde emen bebeklerde alerji daha kokay geçiyor diye birley duydum doğrumu bilmiyorum çok üzülüyorum , lütfen bana yardımcı olun ricam şudur emzirip emzirmediğinizi kaçıncı ayda geçtiğini yada devam ediyormu iştahı nasıl bu konuda deneyimlerinizi yazarmısınız ilk kez böyle birseyle karşılaştım daha önce duymadığım şeyi yaşıyorum şuan