Canan30 Arkadaşlar bebegim 11 aylik altını açtığım an elini pipisine atıyor ne yapacağımı bilmiyorum 3 4 gündür geçmiyor yapma diyorum olmuyor eline veriyorum olmuyor kendimi o kadar kötü hissediyorum ki nasıl geçecek nasil geçer ne yapmalıyım unutsun diye anında açınca elini pipisine atıyor gülüyor felan karşısinda Bende ciddi duruyorum yapmasin diye gecmiyor
Umutveannesi Canan30 benim oğlumda 11 aylık olmak üzere oda yapıyor. Neden yargılansın ki böyle bir konu onu anlamadım. Altını açınca rahatlıyor kaşımak istiyor oraları bi süre açık bırakıyorum bende rahatlıyor öyle kapatıyorum
Bebegim17 Canan30 sakin olun çocuk kendi vücudunu tabii ki merak edip inceleyecek bunda ters bir durum yok. Siz tepki verdikçe o da oyun yapmış bebek bu ayıp bilmez ki. Tepkisiz kalın bırakın biraz keşfetsin sonra bezimizi bağlamamız lazım annecim hadi bakalım diyip kapatırsınız bir süre sonra unutur zaten. Sonuçta bu çocuklar elleri ve ayaklarını da inceledi bir süre keşfetmek için oynadı vs. Bu da aynı şey o bölgesi sürekli açıkta olmadığı için siz bezi açtıkça fırsat buluyor
Brc12 Canan30 dün bir doktordan dinledim çok normal olduğunu keşif amaçlı olduğunu söyledi sıkıntı yapmayın
Canan30 Umutveannesi izin veriyor musunuz yani yok kasindigindan yapmıyor oynayıp gülüyor bildiğiniz kahkaha atıyor tam hadi yap altı kaka yapıyor o zaman her yeri kaka oluyor bu sefer de eli kirkenip her yere vuracak o zaman stres oluyorum
Dnckrn Açınca hava alıyor dokunmak hoşuna gıdıyor merak edıyor bunda bişey yok bi ara yapıyodu 15aylık şuan nadir yapıyor yüzüne bakarak dıkkatını dağıtıyorum şebeklık yapıyorum bırakıyor sizde deneyın . Yapma olmaz demeyın daha çok yapar
Pikapikapikacuuu Canan30 benim kızımda hemen elini atıyor ve kaşıyor bezde olduğu için terliyor yavrular ne yapsın. Ara ara açın havalandırın ve ellemesine müdahale etmeyin. Siz yapma dedikçe o oyuna çevirir.
Demura Oğlunuz elini burnuna, kulağına götürdüğünde panik oluyor musunuz? Penisi de onun bir organı, görünür olmadığı ve muhtemelen bez açılınca bir rahatlık geldiği için yapıyor bunu. Siz ne kadar normal karşılarsanız o da o kadar normal karşılar 😊
Yamanmoms Canan30 benim oglumda yasindan beri yapiyor bedenini kesfetmesi kotu bir sey degil ki hatta o gulunce ben de guluyorum Organlarini ogrettim onu da biliyor pipi nerde diyorum gosteriyor bu kotu bir sey mi
Seval1445 Bence siz fazla stres olmuşsunuz bebeğim 20 aylık hala da yapar yapsın sorun değil altını değiştirdikten sonra yıkıyorum sonuçta orası kapalı kalıyor açılınca hava geldiği için dikkatini çekiyor olabilir eğer açtığınızda kaka yapıyorsa tuvalete tutabilirsiniz hem beze de yapmamış olur yaptıktan sonra da biraz izin verin açık kalsın sonra bağlarsınız benim oğlumda öyleydi ben klozete tutardım yapardı bazen kakasını aman ölümlü düny bırakın çocuğunuz nasıl mutluysa öyle yapsın sizde sinirlenmeyin bi gülüşleri herşeye bedel canları içinde olsun sağlıklı olsunlar gerisi zamanla düzelir
Senorita Canan30 benim kızımda bezini açınca elini götürüyor valla hiç başka şey aklıma gelmedi şu zamana kadar
tatlisert Canan30 Üzülmeyin ya benim oğlumda o aylarda yapıyordu. Yaptığında ilgisini başka yöne çekmeye çalışın. Bir süre sonra unutuyorlar zaten. Yani sadece sizin çocuğunuz yapmıyor.
Elifffinnn10 Canan30 tamam da neden bu kadar tepki verdiniz benim oğlumda yapıyor bunu sürekli bişey yok bunda
Catlakbiranne Canan30 Tepki verirseniz oyun sanar. Tepkisiz kalıp normal gibi hareket edin. Her yerini tanımasına izin verin
Oznur_0708 Canan30 hayır kesinlikle tepki verilmez bundan dolayı bi pedagog ile konuştu tanıdık ve oğlumda yapar ondan duymuştum kesinlikle 0 tepki tepki verildikçe daha çok merak edecek doktorumuzda keşfediyor eli ayağı nasılsa orasıda öyle diyor bilcek kendini tanıcak sakın tepki vermeyin
delirmeceler Canan30 sıkıntı yapılacak bişey değil şuan benliğini tanımaya çalışıyor sizin yapma dememeniz lazım zaten bir süre sonra bırakıyor