2minika Kızlar tofisa diye bır site var önüme çıktı baktım inceledim bana çok uygun geldi 85 TL gömlek falan şaşırdım açıkçası burdan alışveriş yapan oldu mu ☺️
joyfulmom 2minika ben alışveriş yaptım görünen ürün geliyor ama aman aman kaliteli değil kumaşlari ince
Alya-Sena 2minika ben esofman takimi almistim oradan ayni urun ama kumasi filan berbatt otesi parami cope atmis gibi hissettim resmen.
2minika joyfulmom anladım canım çok bişey beklememek lazım o fiyatlara zaten ama yine de aynı ürün gelmesi güzel 🤭
linamommmmm 2minika ben 3 4 tane elbise aldım canta aldım iki tane ayakkabı aldım çok çok kaliteli mi değil. Ama giyilir yani
zeyzey00 2minika ben de aldım ama ürünler çok kötü hiçbir şekilde fotodaki gibi kaliteli durmuyo ince kalitesiz astarsız falan . 2 defa aldım 2 sini de iade ettim artık oradan hiçbir şey almıyorum 🤷🏻♀️