Melis22 Merhaba kızım 2 ay 9 günlük 2860 doğdu 2700 le hastaneden çıktık ilk 1 ay anne sütü ağırlıklı besledim 15 gün kontrolümde kilo almayınca mama başladık şuan 4150 çıktı kilosu mama takviyesi de yapıyorum emziriyorum da son 10 gündür çok iştahsız ne yapacağımı şaşırdım 😔
zynphl23 Melis22 benim kızımda 1ay 25 günlük bizde kilo alamayınca doktorumuz mama degistirin dedi bizde degiştirdik işe yaradı 4.mamada tuturduk iyi kilo aldı çok şükür mama değistirebilirsiniz
Egenim Melis22 cnm sma bnm bebeğime baya kilo aldırdı. Şimdi hiip kullanıyorum. Sadece mamayla besleniyor. 90 cc arada 120 veriyorum. Birazdaha mamaya ağırlık versen kilo alır
zynphl23 Melmus bu arada eger cocugunuz her mamadan sonra kaka yapıyorsa oda kilo almasıni engelliyormuş bunuda takip edebilirsiniz
Melis22 Egenim Aptamil kullanıyoruz 1 hafta kadar hıpp organik combotik kullandık acaba mamayı mı sevmedi diye yine Aptamile döndüm sütüm de var aslında ama neden emmek istemiyor anlamıyorum
zynphl23 Melis22 bebelac aldık suan onu kullaniyoruz haftalık 600-800 gram arası kilo alıyor benim kızım cok kusuyordu doktorumuz Aptamil AR önerdi o zamanda 1 kilo almıstı 1 haftada ama kusması azalmayınca AR mamalar cok pahalı olunca bebelac a gectik memnunum suan
-Yigitinannesi- Benim de 2,5 aylık bebeğim, ilk günden beri sütüm çok azdı aptamil kullandım, bebeğime çok gaz yaptığını fark ettim şu an sma kullanıyorum kilo alımı da normal dedi doktorum
-Yigitinannesi- Melis22 hipp in de iyi olduğunu duydum kullanmadım ama sma iyi geldi memnunum deneyebilirsiniz
zynphl23 Aslimm 3 saatte bir veriyorum 90 cc bazen arada sütüm yok gibiyse 2 saatte 1 60 cc veriyorum