Simay_2905 evet ama bu şekilde olur polis asker görev her neyse orduevi polisevi gibi yerlerde kalırlar yada lojmanda üç dört kişi birleşip kalıyorlar daha sonra herşey yoluna girince herkes ailesini götürür ama inşallah bunlara gerek kalmaz insanların başlama tarihine kadar barınma problemleri hallolur gidişat kötü gibi olursa ilişiğinizi en geç ne zaman kesebiliyorsaniz o zaman kesin. Geçen yıl mayıs sonunda belli oldu temmuz ağustos gibi başlama yaptı çoğu personel. Biz lojman beklediğimiz için eylüle kadar bekledik 20 eylülden sonra başlama yaptık Ekimde bile başlama yapanlar vardı sizde mümkün olduğunca geç başlama yaparsınız öyle bir durumda