Arkadaşlar oğlum 9 ay 12 günlük. Bursa’da yaşıyoruz. Anneanesi ve babannesi İstanbul’da çalışıyor ayda 1 anca görüyor onları bazen görmüyor bile. Özel bir kurumda öğretmenlik yapıyordum bu süreçte bırakmak zorunda kaldım. 9 aydır hep benimle. 3.ayından beri haftada 1 kez 5 saat kadar bakıcıda duruyordu formasyon eğitimi alıyorum çünkü. Ama özellikle 9.aya girdiğimizde beri ne babada ne bakıcıda asla durmak istemiyor. Sürekli ama sürekli ağlıyormuş zar zor yemek yedirdiğini ve uyuttuğunu söylüyor bakıcı. Eğitimim Mayıs’a kadar drvam edecek haftada 1 gün zaten bırakmak istemiyorum ama o öyle ağlarkende inanılmaz canım sıkılıyor ne yapmam lazım nasıl kolay atlatılır bu süreç desteğinize ihtiyacım var 😭