kivitoannesii oyy maşallah geçer geçer annesi hepsinde oluyor bebişlerin, sabah yüzünü yıkayın kremini sürün dış dünyaya alışıyor minikler. Biz mustela kullanıyoruz tavsiye ederim, cildi hassas ve çok kuru durmuyor normal ciltler için olanını kullanabilirsiniz