Eceedemiiir Kızım 13 ay 10 günlük, 2 yaş sonrası veriliyormuş bildircin yumurtası daha erken veren mi acaba
BelaCivciv Eceedemiiir Siz yazınca annemin bana zorla içirdiği günler geldi aklıma, ıy😂 Bilgim yok üstte kalsın🙃
Gokce_anestezi Eceedemiiir Aslında siz de yazmışsınız 2 yaş sonrası diye 🥰Evet erken bu tarz besinler bebeklerin midesi ve bağırsakları için biraz ağır olabiliyor.Lütfen ben verdim bir şey olmadı diyen olursa ona göre hareket etmeyin 🌸
Veragillerden BelaCivciv Benim deeeee, böyle limonata gibi yapardı annem on gün bekletip özel bir karışımdı doktor önerisi ile yapardı, limonata gibi ama değil ıykk. 😄😄😄
BelaCivciv Ayazinannesiseyda Boy için mi kullanılıyormuş😅 Valla boyuma bir etkisi olmadı, benim bağışıklığım düşüktü hep hasta olurdum o yüzden verirdi annem
Alperenim_talhamm Ben vermiştim canım da 1 buçuk yaşında oğlum geçen gün aşıya gittiğimizde sordum hemşireye 4 yaşına kadar verme kesinlikle demişti.