Megami27 Kızlar bebeğime bir ana kucağı almam gerek Babyjörn çok övülüyor ama malum biraz pahalı . Elinde olup artık kullanmayan uygun fiyata verecek olan varsa talibim
sadeturkvatandasi Megami27 ya bende var ama satmaya kıyamıyorum :) olurda ikinci olursa diye. Kıymetlim babybjörn🤍😅 mutlaka alın çok işinize yarayacak. Üstte kalsın💕
momandchild sadeturkvatandasi sadeturkvatandasi sizde yerde olan babyjörn var? Kaç aydan itibaren kullanmalıyım sizce alayım mı bende 4moms benzeri otomatik salıncak var yinede babyjörn gerekli mi
sadeturkvatandasi momandchild babybjörn yenidoğandan itibaren kullanılıyor bizde 4momsta vardı onu hiç sevmedi ama babybjörnü sevmeyen bebek duymadım bence bütçeniz varsa kesinlikle alın
momandchild sadeturkvatandasi ne kadar süre kullandı bebeginiz acaba? 3 aylık olduk bos yere almıs olmakta istemiyorum dönmeye baslayınca hiçbiri kullanılmıyor vs diyorlar ama
sadeturkvatandasi momandchild 6 aya kadar kullandı 1 yaşına kadar kullanılıyor genelde. Muadili var yarı fiyatına ona da bakabilirsiniz almak istiyorsanız
sadeturkvatandasi momandchild evet görüyormuş zaten çok basit bir mekanizması var, trendyoldan falan yorumları okuyun ona göre karar verirsiniz