idemshn merhabalar, ben karışık gidiyorum ama bence blwde en önemli şeyler verdiğimiz besinlerin boyutları ve kivamlari. Çok yumuşak verdiğimizde tutamıyolar sert olduğunda damaklariyla ezemiyolar boyut olarak da avcunun içine aldığında iki ucundan çıkacak uzunlukta olsa daha iyi olur. Bi de öğürme refleksinden korkmamak, sakın ve sabırlı olmak gerekiyor bence çünkü özellikle ilk bi kaç ay çok çok az yiyolar