Newmoms12 ilk 3 ay goon kullandım 3 ten itibaren baby turco kullanıyorum 8,5 aylık ilk defa iki hafta önce pişik oldu ama çok kötü derecede, doktora götürdüm bez paketini yeni mi açtınız dedi evet dedim o paketi kullanmayın başka marka alın dedi, şuan Sleepy kullanıyoruz, Travazol krem verdi doktor her alt değişiminde onu sürüyorum birde bezini sık değiştiriyorum yavaş yavaş geçiyor