[silindi] Bebeğim 1 aylık yeni emzik vermeye başladım huysuzlanmaya başladı ve sadece emince sakinlesiyor emziriyorum fakat sürekli emmek isteyen bir bebek bugün emerken ağladı çok huysuzlandi bizde emzik verdik sakıncalı olur mu
Kucukprensss [silindi] ben doğduğu ilk gün vermeye başladım iyiki de verdim emzik benim kurtarıcım birsey olmuyor canım bence alıyorsa ver
Senaaydin [silindi] ben ilk günden verdim çok sevmiyor meme olmadığını anladığı an bırakmaya çalışıyor ama uyutmaya çalışırken kullanmaya çalışıyorum ısrarla 42 günlük
Serifemete Hastanede işitme testinde emzik var mı dediler tuttu hemen emziği benimki ama açken falan fayda etmiyor uykuya geçişte emiyor anca. 13 günlük ama anliyo çocuk süt yok😂