Bebeğim bir aylık, şimdiye dek hiç emzik denememistim. Bugün çok ağlayınca deneyeyim dedim ağzına alır almaz kaptı ve uyudu. Yine de kendimi tembel ve kötü bir anne gibi hissettim, beş dk tutup çıkarttım. Emzik kullanımı ile ilgili ön yargıya sahibim sanırım. Meme reddi yaşatır diye çok korkuyorum. Siz emzik kullanımı hakkında ne düşünüyorsunuz ve ne zaman başlamak lazım?