HappyKids Seçim yaparken nelere dikkat ediyorsunuz? Aldığınız ürünü kullanmaya başladınız mı? Beklentinizi karşıladı mı? Kullanım deneyimizi paylaşır mısınız?
zynphl23 HappyKids mamjoo tekli elektrikli pompa kullandım.Memnun kaldım istedigin seviyeye göre ayarlanabilir olması cok hoşuma gitti.Birde Mocha nın manuel pompasını kullandım sağım sonrası cok acıyordu memnun kalmadım
NaimeYilmaz joyfulmom Aysegiray hhacerozer twogirlmom Bebetonunannesi16 Atailknur EylulPerisi Ysmndnz_ Atillaveannesi mervekb Manuel, tekli/çiftli elektrikli ya da hastane tipi şeklinde belirtip kullanım tecrübenizi detaylı yazabilir misiniz? Blog yazılarımızda anne önerileri olarak yayınlıyoruz. Diğer annelerimiz de tecrübenizden faydalanabilsin. 😊🫶
Aysegiray Majoo elektrikli kullandım hiç memnun kalmadım lansinoh elektrikli en beğendiğim hem çok acıtmıyor hemde sağımı iyi
hhacerozer Baby plus manuel kullanıyorum arada gayet işimi görüyor hiç acıtmıyor da iş görmek için yeterli ek gıdada falan kullanıyorum
tekbasimabakiyorum Baby plus ikili elektrikli kullanıyorum, acitmiyor ama sanki çok süt de cikaramiyor. Daha fazla sütüm olduğuna eminim 🐣🤔
Mervegngr __mom eğer çalışılıyor ve sağım için vakit kısıtlı ise cifli elektrik çok çok iyi . Ben öyle kullanıyorum en azından
Artemiss_ HappyKids mamajoo tekli elektrikli kullandım memnunum şimdi mochi göğüs pompası alacağım elektriksiz vakumlu olandan gece olunca rahat olur her zaman açamıyorum elektrikli olanı
Keremikobayky HappyKids ben madela symphony kiraladım. Lansinoh tekli pompam zaten vardı. Evde madela yı dışarıda lansinohu kullanıyorum. Çekim gücü arasında dağlar kadar fark var. 3 gün annemde kaldık hastane tipini evde bıraktım sadece lansinoh ile devam ettim sağdığım süt miktarı bayağı azaldı o sürede eve dönünce hemen toparladı çok şükür
Elif-G Keremikobayky merhaba , memnun kaldınız mı kiraladığınız üründen ? Benimde 3 aylık bebeğim var. Evde elektrikli pompa ile sağım yapıyorum ama sütüm artmıyor. Emzirme danışmanı banada aynı ürünü kiralamamı söyledi. Hangi firmadan kiraladınız
Egem2022 Mamajoo elektronik tekli göğüs pompası kullandım memnun kaldım hastane tipi gibi vakumu çok güçlü değil fakat süt indiriyordu ilk zamanlar da spectra çiftli elektrikli kiraladım çok güçlüydü
Deletedmom_875 Yaseminsnl Sizde de bir süre sonra sütü az çekmeye başladı mı? Başlarda çok iyiydi sonradan sanki çekimi azaldı gibi
Atailknur HappyKids kraft marka görümcem vermişti çekiş gücü çok iyi elektrikli 10 yıllık alet hala var mı bilmiyorum.
EylulPerisi HappyKids philips avent tekli elektrikli kullanıyorum. Aktif emzirirken bile işe başlama süreci için süt depolayabildim, memnunum. Elektrikliyi almadan önce manuel de kullandım ama maalesef sürekli sağım yapmanız gerekiyorsa çok yorucu ve bir süre sonra can acıtıyor.
Ysmndnz_ HappyKids Bildiğin bütün markaları unut Spectra tekli pompayı tek geçerim 4 ayrı marka elektirikli pompa aldım göğsümü açabilen güzel süt sağımı yapan Spectra oldu
Atillaveannesi HappyKids Philips avent çok güzel acısız ve kademeli masaj modu da var çok memnun kaldım mochi manuel almıştım çok acıtıyor memnun kalmadım
EnverinAnnesi Kesinlikle zamandan tasarruf etmek isterseniz çiftli elektrikli tavsiye ederim, iki göğsü birden boşaltıyor, ama aktif emziriyorsanız o zaman tekli iş görür ben tamamen sağıp verdiğim için çiftli zaman kazandırıyor