20 aylik kizimda nerdeyse 10 gundur öfke sinir nöbeti var durduk yere oyuncaklarla oynarken falan birden bagirmalar kendini yerlere atma kafasini nere denk gelirse vurmalar sacini yolmalar bogazi yirtilacak derecesine kadar bagirmalar aglamar var. Sizce normal mi cocugu boyle olan var mi